|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 UMÅKER
Ser öppet och svårt ut....Mel Odin mot Art Kjarvald ...Raz Mackenzie kanske blir spik I montelopp, eller????
nu kör vi ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Allt enligt Stall Båth
Joy Ribb: (Lopp 3) Har tränat på bra i vinter och jag är fullt nöjd med hur hon sköter jobben. Vi har dock bara varit ned på banan en gång så förmodligen fattas det lite snabbhet i benen. Hon brukar annars gå bra direkt efter vila och även om det fattas en del formmässigt så tycker jag att hon ska räknas. Skor runt om. Operation Day Z.A. (Lopp 4) Var inte alls vässad inför årsdebuten och gjorde med tanke på det ett riktigt bra lopp. Normalt så ska han vara ännu vassare den här gången och jag räknar med en bra insats. Nu möter vi ett par som kanske är för tuffa men en bra platschans ska det i alla fall vara. Inga ändringar, skor runt om. Overlord Broline: (Lopp 9) Var jättefin i årsdebuten som han vann utan större problem. Det här är en herre som jag förväntar mig en del av i år och kapacitetsmässigt duger han långt redan nu. Spåret är dock det sämsta tänkbara då han är stor och grov. Det är nog bara 50/50 på att han går iväg men gör han det då ska det vara en bra segerchans. Inga ändringar, skor runt om. Desuper Filius: (Lopp 10) Är ordentligt jobbad i vinter och har även hunnit gå flera jobb nere på banan. Jag räknar med att han gör en bra insats direkt och den här uppgiften ser lämplig ut. Trots årsdebut så ska det vara en vettig segerchans. Skor runt om. Pledge Allegiance: (Lopp 11) Avslutade fjolåret lysande och det kändes som att hon hittade rätt med den mentala biten. Nu tränar hon bra inför årsdebuten men har bara hunnit med ett snabbjobb. Hon behöver loppet men är samtidigt så pass kapabel att hon ändå ska räknas tidigt. Barfota fram om banan tillåter. Enligt Mig Tre Stor Skrällar idag: V64:4 2 Utopia Streamline avslutade bra som 2 senast 15 HereforcomissionF. Gick i fjärdespår sista 500 höll farten bra in i mål V64:6 1 Ängens Airman bra avslutning som trea senast Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
keffok (+10) Senast redigerad av flaque den 2015-03-12 klockan 13:58. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
vad händer där uppe? massa strukna hästar?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Blir spik på 2 Svante Båth hästar
Avd4 spikar jag Overlord Broline Avd5 Spik Desuper Filius
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
2 st intressanta 1 a ggn barfota hästar till bra odds, Special Firebird och Special Maestro.
Finns kapacitet i båda hästarna, framförallt den sistnämda som 26 dec var knappt slagen av Kung Töll. Frågetecken på favoriten i sista dessutom! 25 ggr Bet 365 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Snyggt reffat
" det är 5 klövras spader som har gått från första till sista " LOL |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Nere på 15 (från 25) hos unibet nu.Platsoddset var aktuellt till 4 , men gick ner till 3.5 nu med
|
|
|
|
#8 |
|
Snabbkoll i finska arkivet visar att det inte är ffg. Båda gått så i Finland, Special Firebird flera ggr och Master Flea för andra gången.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+5) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tycker med favoriterna känns starka idag och många lopp kan låsas på några streck.
Monté är inte min cup of tea så spelar enbart vinnarraketer på 12 kombinationer. Avd1: 6, 10, 11 Avd3: 8, 12 Avd4: 4, 12
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Senast redigerad av Icewinner den 2015-03-12 klockan 19:02. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
DD-spel på 6 mot 5-7
tanken (?) är att nosoupforyou ges chans att hålla undan med 20 m tillgodo på favoriten som vilat några månader. Namnet antyder också att det vankas annan mat än den vanliga soppan - om den sitter som smock. I dd2 favoriten tillsammans med den egna feelingen out of reach - precis som de flesta vinster på slutet... dessutom matematiskt vacker komb enligt teorin om 'en på var sida' - om spiken alltså.. Vid gewinst kommt naturlich ein Tiroler..
finkel (+5) Senast redigerad av Kyodai den 2015-03-12 klockan 19:12. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
http://tototv.icareus.com/web/guest/...0140503_22_104 |
||